czwartek, 17 stycznia 2013

SKALPEL - krótka recenzja płyty "Totalna Metamorfoza" Ewy Chodakowskiej

Ewa Chodakowska. Dzięki autorskim programom treningowym opanowała całą Polskę. Z każdym dniem grono jej fanów powiększa się. I nieważne jakie są tego powody: "moda na killera", chęć ukształtowania swojej sylwetki czy po prostu jest to jeden z kolejnych elementów zdrowego stylu życia. Ważne, że ruszamy tyłki z kanap!:)

Ćwiczenia z Ewą rozpoczęłam ponad 1,5 miesiąca temu. Czasem zdarza mi się pominąć jakiś trening, ale mimo wszystko staram się być aktywna regularnie co drugi dzień. 

Swoja przygodę rozpoczęłam z dołączoną do kwietniowego wydania SHAPE płytą DVD - Totalna Metamorfoza (tzw. SKALPEL). Ćwiczyłam z nią równy miesiąc - do momentu, w którym bez problemu nadążałam za Ewą. Odnośnie zapewnień "płaski brzuch, smukłe nogi, zgrabne pośladki, szczupła w 4 tygodnie" to niestety muszę przyznać, że spektakularnych efektów po tym czasie nie zauważyłam. I szczerze powiedziawszy nawet na to nie liczyłam-cudów nie ma:) W miesiąc świata nie zwojuję, ale małymi kroczkami i odrobiną silnej woli mogę osiągnąć sukces.

Jeśli jesteś na początku drogi do osiągnięcia obranego przez Ciebie celu, to szczerze polecam ćwiczenia ze skalpelem. Jest to łatwy trening dla każdego, nie zniechęca (przynajmniej mnie) przed dalszymi ćwiczeniami. Pierwsze dni są ciężkie, ale do przeżycia! W przeciwieństwie do drugiego, bardziej intensywnego programu - kilera. Ale o nim napiszę następnym razem.

6 komentarzy:

  1. Tez mam ochotę na ten trening. Wiesz może gdzie można jeszcze zakupić cd?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez sie zastanawialam na djej treningami, na efekty fakt - rtzeba pcozekac. Spadly Ci chociaz troche obwody czy kg? Czy tylko zauwazylas poprawe kondycji?

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski jest ten trening ;)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mialam ambicje, zeby cwiczyc, ale dopoki to sie nie zrobi cieplej na dworzu to nie ma szans;p p.s. lubie czytac Twojego bloga, sorrki ze dopiero teraz, ale dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) będę tutaj zaglądać częściej :)


    www.limitofcontrol.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Skalpel :) pamiętak ja po raz pierwszy go wykonałam i byłam z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń